فدایی سید علی

توضیحی ندارد!!

فدایی سید علی

توضیحی ندارد!!

پاسخ همسر شهید عابدی به همسر شهید باکری

پاسخ همسر شهید عابدی به همسر شهید باکری

ندای انقلاب: همسر شهید عابدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در نامه ای به همسر شهید باکری پاسخی خواندنی به نامه منتسب به وی در سایت نوری زاد داده است.

متن کامل این نامه که در اختیار ندای انقلاب قرار گرفته است به شرح زیر است:

خواهر عزیزم سلام

امروز در سایت آقای نوری زاد بانامه ای مواجه شدم که وی ادعا کرده بود این نامه متعلق به شماست. باتوجه به محتوای نامه باور این ادعا برایم سخت است البته در گذشته مواضع نا مأنوس و تعجب برانگیز از شما خوانده بودم ولی اینبار کمی متفاوت بود، لذا بر آن شدم به عنوان یک همسنگر سابق و انشاءالله همسنگر فعلی و همسنگر آینده، نکاتی را به عرضتان برسانم.

ازجهاتی من و شما شباهتهایی با هم داریم از جمله همسر شهید و معلم بودن شباهت دیگر تأکید بر آرمان شهدا، راه امام، اسلام، انقلاب، حجاب در یک کلام و همه ارزشهای اسلامی وانقلابی است اما تفاوت هایی هم داریم که به برخی از آنها اشاره می کنم.

۱. بنده برخلاف شما به پدیده های سیاسی و اجتماعی احساسی و یک بعدی نگاه نمی کنم. به عنوان مثال همچنانکه درنامه منتسب به شما آمده عبور ماشین نیروی انتظامی از روی یک فرد را می بینم و آنر ا تقبیح می کنم اما عبور ماشینی دیگر با سرعت ۱۴۰ کیلومتر از روی بدن بسیجی شهید غلام کبیری در میدان کاج سعادت آباد را هم می بینم و آن را نیز محکوم می کنم.

۲. بنده هرگونه افراطی گری را تقبیح می کنم از این رو به شیوه مقابله خشن با اغتشاشگران در خیابان بدون انجام تدبیر لازم برای تفکیک مردم عادی و عابران پیاده اعتراض دارم اما معتقدم با اغتشاشگران واقعی که به دستور صدای آمریکا، بی بی سی و رضا پهلوی به خیابان می آیند و چادر از سر زنان مومنه می کشند و صدها بانک را به آتش می کشند، مرگ بر اصل ولایت فقیه می گویند یعنی همان چیزی که همسران من و شما برای پاسدارای از آن و به فرمان ولی فقیه زمان به جبهه رفتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند. شعار نه غزه، نه لبنان سر می دهند، شعار بهایی، بهایی حمایتت می کنیم سر می دهند، مانند گرگهای گرسنه یک بسیجی نوجوان را محاصره می کنند و لباس از تنش درمی آورند و ده ها جنایت دیگر مرتکب می شوند، با چنین سگان وحشی هم باید قاطعانه تر از قبل برخورد کنند.

۳. بنده برخلاف شما معتقدم اگر همین پاسداران و بسیجیانی که آقای نوری زاد معلوم الحال ناجوانمردانه و همسو با آمریکا و اسرائیل به ایشان حمله می کنند، نبودند آن گرگهای وحشی نه به تو رحم می کردند نه به من و نه حتی به زن و بچه های آقای نوری زاد و من برای این ادعای خود دلیل دارم از جمله به یاد شما می آورم همایش جنبش سبز را در برج میلاد قبل از انتخابات * که هنگام پخش یک کلیپ به محض ظاهر شدن تصویر شهیدان همت و باکری جماعت سبزی یکصدا هو می کنند. می توانید در مورد این مسأله تحقیق کنید.

از جمله پاره کردن پرچم عزاداری سید الشهدا در روز عاشورا و کف و سوت زدن آنها در روز عزای کائنات دقیقا مانند منافقین و طرفداران بنی صدر در روزعاشورای سال ۵۹ که موجب تأثر شدید امام(ره) گردید وایشان در یکی از سخنرانی های خود به همین مسأله اشاره کردند.

از جمله ضرب و شتم یک معلم در مقابل چشمان زن و بچه اش فقط به خاطر اینکه ریش داشت طوری که از هوش رفت و صدا و سیما نیز هم صحنه ضرب و شتم او را بارها پخش نمود و هم مصاحبه با وی را در بستر بیماری و حتما شما نیز این فیلمها را مشاهده کرده اید.

۴. خانم امیرانی بنده برخلاف شما و آقای جوانفکرمعتقد نیستم که آقای میرحسین را دشمن در ترشی نگه داشته بود و او را به ترشی تشبیه نمی کنم. من او را به ماری سمی تشبیه می کنم که در آستین نظام پرورش یافته بود تا در روز موعود زهر خودرا بریزد و به خیال خامش نظام را از پای در آورد اما مردم ما در روز ۹ دی این مار را زیر پای خود له کردند.

۵. بنده برخلاف شما تظاهرات ۵۰ میلیون نفری ۹ دی در سراسر کشور را در دفاع از ظلم نمی دانم بلکه در مقابل خیانت و ظلم می دانم، خیانت و ظلمی که توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها، اسرائیلی ها، رضا پهلوی، مسعودرجوی ها و میرحسین ها، کروبی ها، خاتمی ها و ... مدیریت می شد که اگر مانندبنده اهل رصد رسانه ها باشید نمی توانید این واقعیت راانکار کنید. در حالی که مقامات آمریکایی و غربی علنا اعلام کردند که حامی جنبش سبز هستند و تمام توان رسانه ای خود را در حمایت از جنبش سبز به میدان آوردند هیچ آدم عاقل و منصفی نمی تواند غربی بودن جنبش سبز را انکار کند.

خانم امیرانی توصیه می کنم کتاب سایه عقابها، صفحه ۳۲۳ را بخوانید که توسط فردی به نام امیررضا پرحلم در سال ۸۴ منتشر شده است. درصفحه مذکور آقای مک کین از مقامات آمریکایی حتی نام جنبش را هم اعلام می کند «جنبش سبز» و دهها شواهد و قرائن دیگر که ندیدنشان از سوی شما بسیار عجیب است.

۶. بنده برخلاف شما آقای نوری زاد را نه تنها حر نمی دانم بلکه پست تر از حرمله می دانم که وقتی عرصه را بر ولی خود تنگ دید نه تنها به دفاع از او برنخاست بلکه برای عقب نماندن از ملک ری و غنائم دیگر از هنر تیراندازی خود نهایت استفاده را کرد تا بهتر از شمر و سنان و عمر سعد تیر به قلب ولی زمان بنشاند.

من امثال نوری زاد را پست تر از مسعود رجوی و رضا پهلوی می دانم چون در حالی که به اذعان خودش در آغوش گرم پدر آرمیده بود خنجر از آستین به در آورد و در سینه پدر فرو کرد.

خانم امیرانی می دانی چرا امثال نوری زاد چنین خیانت بزرگی را مرتکب شدند چون گمان کردند فتنه پر رعد و برق سبز کار انقلاب را یکسره خواهد کرد و آنگاه نه تنها سر ایشان بی کلاه خواهد ماند بلکه به جرم حامیان دیروز نظام ولایی محاکمه خواهند شد.

از این جهت من او را موجودی حقیر و پست و پلیدتر از تمام خائنان تاریخ می دانم که حتی ارزش توجه هم ندارند، نوری زاد تشنه شهرت است و داعیه لیدری جنبش سبز را دارد. این مسأله را برخی از جنبش سبزی ها هم فهمیده اند. لذا به او و لاطائلاتش وقعی نمی نهند و از شما تعجب است که برای چنین موجود حقیری نامه می نویسی(اگرانتساب نامه مذکور به شما درست باشد)

خانم امیرانی اگر واقعا به دنبال کشف حقیقت هستید در نامه ای دیگر از آقای نوری زاد چند سئوال کنید. یکی در مورد نظر وی راجع به حجاب، دوم در مورد امام، سوم در مورد انقلاب و بعد در مورد آمریکا، اسرائیل و جنایت های آنها و اگر دنبال شفافیت هستید هر پاسخی داد آن را منتشر کنید و اگر اینکار را نکردید، با عرض پوزش من شما را صادق نخواهم دانست و افکار عمومی نیر تکلیف خود را با شما خواهد دانست.

۷. خانم امیرانی آیا مصاحبه آقای نوری زاد با بی بی سی را نشنیدی که ۳۳ سال انقلاب را دوران خفقان نامید.

آیا توهین اخیر او به امام را در سایتش نخواندی که امام بزرگوار ما را همردیف جباران زمان خوانده بود و همین الآن که این نامه را برای شما می نویسم دوستان خبر دادند آن مقاله توهین آمیز به امام را از سایتش برداشت.

آیا آن مقاله نوری زاد را نخواندی که در آن از بهائیت عذرخواهی کرده بود و برای آنها اشک تمساح ریخته بود. جماعتی که تاریخ صد و پنجاه سال اخیر کشورمان پر است از جنایات ایشان.

۸. خانم امیرانی یا باید ادعاهای فوق را منکر شوی و ادعا کنی که دروغ است، در حالی که همه دیده اند و خوانده اند و شما نمی توانی تکذیب کنی، نمی توانی توهین های نوری زادبه امام و انقلاب را تکذیب کنی، نخواهی توانست حمایت آشکار آمریکاو اسرائیل رااز این جماعیت انکار کنی مگر اینکه خدای نا کرده اصلا خانم امیرانی درکار نباشد و عده ای در بی اطلاعی او از فضای سیاسی به نام او نامه می نویسند، یا اینکه اگر مطلع هستید پس نتیجه گیری بسیار نگران کننده خواهد بود، یعنی آنگاه خدای ناکرده باید باور کنیم که همسر شهید باکری هم به روی همه ارزشها و آرمانهای آن شهید عزیز و دیگر شهیدان پای گذاشته و در دام منافقین خبیثی مانند محمدنوری زاد افتاده است.

۹. خانم امیرانی فتنه سال ۸۸ به بهانه تقلب شعله ور شد و خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی فراوانی برکشور واردکرد آیا تاکنون وقت کرده اید در مورد صحت و سقم این ادعا و دروغ بزرگ تحقیق کنید؟

۱۰. آیا تا به حال از خودتان سئوال کرده اید که مدعیان تقلب چرا تاکنون حتی یک برگ سند دال بر تقلب رو نکرده اند. آیا همه این حوادث به خاطر آن دروغ بزرگ نبود؟

خانم امیرانی در صورت صحت ادعای انتساب نامه مذکور به شما می گویم فاین تذهبون؟

همسر شهید عابدی

* غیر از این مورد، در این مراسم در هنگام پخش کلیپ ویژه ارتحال امام روح الله و آن بخش خبری معروف ساعت 7 صبح که سنگین ترین و جانگدازترین خبر قرن حاضر را به اطلاع مردم می رساند سپاهیان عمر سعد شروع به کف زدن و هلهله کردن نمودند.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد